Hello everybody! :)

Hello everybody! :)

Welcome to my blog, created for students, parents, teachers and everyone interested in English!


wtorek, 29 stycznia 2013

ŚMIESZNE OBRAZKI: kitty ;]


At least it's honest...

Przynajmniej jest szczery... 


Dla pierwszej osoby, która przetłumaczy co mówi kotek i napisze w komentarzu będzie nagroda :)

źródło: http://www.facebook.com/english.jokes




NAJLEPSZE TŁUMACZENIE TEKSTU Z OBRAZKA:


Usiądź, pozwól, że opowiem ci historyjkę,
jak dawno, dawno temu,
dzisiejszego poranka
zjadłem twojego chomika

Ola Ch. kl.4


Congrats! :)

10 komentarzy:

  1. usiądź opowiem Ci historie,kiedyś rano zjadłem twojego chomika


    Zuza.K
    kl.5

    OdpowiedzUsuń
  2. usiądź,pozwól że opowiem ci historię,
    jak pewnego razu,zjadłem twojego chomika rano
    Ola Ch. kl.4

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie jesteście bardzo blisko poprawnego tłumaczenia,

    ale

    once upon a time - powinno być inaczej przetłumaczone

    i

    zastanówcie się też nad "this morning"

    jak przetłumaczy się dobrze te dwa wyrażenia dopiero wtedy napis jest śmieszny :) POWODZENIA

    a może jeszcze ktoś inny spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. usiądź,pozwól że opowiem ci historię,
    jak dawno temu ,zjadłem pewnego ranka twojego chomika
    Ola Ch. kl.4

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bliżej :) zostało jeszcze "this morning"

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. usiądź,pozwól że opowiem ci historię,
    jak dawno temu ,zjadłem tego twojego chomika
    Ola Ch. kl.4

    OdpowiedzUsuń
  7. Usiondz,opowiem Ci historie.Jak jednego razu(tego ranka)zjadlem twojego chomika
    Zuza.K kl.5

    OdpowiedzUsuń
  8. usiądź, powiem ci historię
    pewnego razu zjadłem twojego chomika tego ranka
    Julia K. kl. V

    OdpowiedzUsuń
  9. usiądź,pozwól że opowiem ci historię,
    jak dawno temu ,dzisiejszego poranka zjadłem twojego chomika
    Ola CH. kl.4

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze tłumaczenie:

    usiądź,pozwól że opowiem ci historię,
    jak dawno temu ,dzisiejszego poranka zjadłem twojego chomika
    Ola CH. kl.4

    :)

    Gratuluję Ola! A dla dziewczyn Zuzi i Julki będzie nagroda pocieszenia ;)


    Ps. Once upon a time...

    tak często zaczynają się bajki :) czyli

    Dawno, dawno temu...

    OdpowiedzUsuń

Thank you :)