Hello everybody! :)

Hello everybody! :)

Welcome to my blog, created for students, parents, teachers and everyone interested in English!


czwartek, 15 maja 2014

ELIZA PROJECT :) (1)


Całkiem niedawno uczennicą naszej Szkoły Podstawowej była przez kilka tygodni pewna uśmiechnięta dziewczynka, która wychowywała się w Anglii :) 

Eliza - bo tak ma na imię dziewczynka z 2 klasy, o której piszę mówi płynnie zarówno w języku polskim jak i w języku angielskim :) :D 

Korzystając z jej fantastycznych umiejętności i z zaciekawienia innych uczniów, wprowadziłam w życie nowy projekt - ELIZA PROJECT 


Lizzy to skrót od imienia Eliza



Lizzy odwiedziła wszystkie klasy I-VI :) a ja... filmowałam :))


Wybaczcie mi słabą jakość nagrań - robiłam to pierwszy raz. 



Ale do rzeczy.. :)


Zacznijmy od klasy I :)


Dzieciaki były zachwycone, że tajemniczy gość z Anglii odwiedzi ich klasę.

Specjalnie dla Elizy postanowili zaśpiewać swoją ulubioną piosenkę 
"Tomatoes and Cheese"





wkrótce drugi filmik z Elizą



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you :)