Hello everybody! :)

Hello everybody! :)

Welcome to my blog, created for students, parents, teachers and everyone interested in English!


czwartek, 27 września 2012

Jak komentować? Szybki kurs komentowania

Znajdź post, który chcesz skomentować np. imię dla chomika

kliknij na tytuł posta - pod postem jest miejsce zamieszczania komentarzy

lub

gdy post jest na stronie głównej czyli http://ilezaczarnie.blogspot.com/
kliknij od razu na "komentarze" lub "brak komentarzy" pod postem

napisz komentarz, podpisz się

gdy jest gotowy, pod spodem należy wybrać z listy Komentarz jako:

1) jeśli nie posiadasz konta na poczcie gmail: ANONIMOWY

2) jeśli posiadasz konto na poczcie gmail (musisz być zalogowany): Konto GOOGLE

kliknij Opublikuj


Następnie pojawi się obrazek z numerkiem i tekstem (zabezpieczenie systemu), który należy przepisać i kliknąć ponownie Opublikuj 

gdy numerek i tekst z obrazka został poprawnie przepisany, pojawi się napis
Twój komentarz będzie widoczny po zatwierdzeniu.

ja wtedy ten komentarz dostaję na pocztę, na której mogę go udostępnić i dopiero wtedy będzie on widoczny na blogu

Mam nadzieję, że ten krótki kurs pomoże Wam w komentowaniu :) Jeśli dalej jest coś niejasne, proszę zapytać mnie w szkole lub kierować pytania na mój e-mail monikapalucka87@gmail.com

POZDRAWIAM! :)



PS. Specjalnie dla Was zrobiłam filmik pokazujący krok po kroku jak komentować :)
PS.2. Jeśli film się nie wyświetla spróbujcie tutaj: JAK KOMENTOWAĆ - filmik instruktażowy



1 komentarz:

Thank you :)